de tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van Lynn Vegt - WaarBenJij.nu de tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Jindabyne, Australië van Lynn Vegt - WaarBenJij.nu

de tijd vliegt voorbij

Blijf op de hoogte en volg Lynn

26 September 2014 | Australië, Jindabyne

Vond het wel weer tijd worden voor een nieuw reisverslag dus bij deze..

De tijd gaat echt snel, voor je het weet is er weer een week voorbij.
Ben al weer 5 weken bij het gezin en het bevalt me nog steeds super goed!
Deze week en volgende week zijn rare weken omdat het schoolvakantie is en dus beide ouders thuis zijn.
Ik werk wel gewoon maar ze gaan natuurlijk het liefst naar de ouders.
Ook zijn ze druk bezig met het huis netjes maken aangezien we volgende week al gaan verhuizen.

De afgelopen tijd heb ik dus veel gewerkt.
Het eerste weekend dat ik vrij was op zondag ben ik een weekend weggeweest.
Op vrijdag ben ik naar Dineke in Canberra gereden, een trip van 2.5 uur all by myself aan de andere kant van de weg. Heerlijk, muziek hard aan en gaan met die banaan.
We hadden bij een tankstation afgesproken maar ik stond natuurlijk eerst bij de verkeerde.
Rond 19.30 kwamen we dan toch aan bij het huis waar Dineke verblijft. Haar hostparents ontmoet die ontzettend aardig zijn en mee mogen genieten van een heerlijke maaltijd!
Ze heeft me meegenomen naar een uitkijkpunt van waar ik Canberra by night kon zien.
Op zaterdagochtend hebben we Babette, een andere NL au pair opgepikt en zijn we naar Batemans bay gereden, ook weer een trip van 2 uur. Doorgereden naar het strand om daar van de zon te genieten. Het was nog niet warm genoeg dus ik heb de kleren maar aangehouden.
Rond een uur of 5 kwamen we aan bij ons kleine maar fijne hostel op een camping.
Van daaruit even de stad in geweest om wat te eten en weer terug naar het hostel om te gaan slapen.
Op zondag zijn we vroeg weer naar het strand gegaan, Pebbly beach.
Deze keer was het zeker warm genoeg om uit de kleren te gaan en daar heb ik dan ook gebruik van gemaakt :) beetje verbrand maar dat nemen we voor lief! Rond een uur of 2/3 spullen ingepakt om weer aan de lange reis naar huis te beginnen, gelukkig reed Babette naar Canberra omdat ik die steile hellingen niet zo zag zitten haha.
Rond 19.30 was ik weer thuis in Jindabyne en waren de kinderen iets langer opgebleven om mij nog te kunnen zien! Hou van zulke enthousiaste thuiskomsten!!

Afgelopen zondag ben ik met Lisa een Duitse au pair uit de straat uit eten geweest, heerlijke pizza en lekker gekletst over van alles en nog wat. Ze vind het erg jammer dat ik ga verhuizen omdat er hier verder niet zo veel te doen is en ik de enige andere au pair hier was.
Afgelopen woensdag was ik vrij maar ben ik met het gezin mee geweest naar Canberra om te SHOPPENNNNNNNNN en i loved it. Het was een outlet center dus veel dingen waren lekker cheap en wie houd daar nou niet van ?! Wil heel graag nog terug zonder het gezin maar ben bang dat daar niet echt tijd meer voor is.

Ben al wel een beetje verslaafd aan het raken aan een bepaald programma genaamd home and away, net zoiets als GTST wat ik hier ook trouw elke avond terugkijk haha.

Verder gaat dus alles goed hier en kook ik elke woensdag wat best moeilijk is met kinderen en vooral omdat Lottie allergisch is voor zuivel en geen eieren, soja en noten mag.
Ben erg blij met die heerlijke huisspinnen NOT! Heb er vorige week nog een gedood met insectenspray, een echte heldendaad al scheet ik hem 7 kleuren!

Vandaag ben ik ook vrij en vanmiddag heb ik lekker een massage woehoeeeee, daarna even de kinderen ophalen en dan is de dag al zo weer voorbij.

Heaps of loveeeeeeeeee

  • 27 September 2014 - 11:06

    Fenneke:

    Hoi Lynn wat leuk omte lezen. En wat fijn dat het gezin ook leuk is.
    Nou ik hoop nog meer ve slagen te lezen. Heel veel plezier nog!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Jindabyne

Lynn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 5767

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 25 Februari 2015

Avontuur in Australie

Landen bezocht: