Dogfight, Sydney and farming - Reisverslag uit Rylstone, Australië van Lynn Vegt - WaarBenJij.nu Dogfight, Sydney and farming - Reisverslag uit Rylstone, Australië van Lynn Vegt - WaarBenJij.nu

Dogfight, Sydney and farming

Blijf op de hoogte en volg Lynn

15 November 2014 | Australië, Rylstone

G'day mates,

Heb het een beetje laten afweten met een nieuw verslag maar hier is ie dan.

We wonen alweer een aardige tijd in het nieuwe huis in Rylstone en moet zeggen dat het goed bevalt.
Hele tijd geleden zijn we naar de Blue mountains geweest en wat een mooie uitzichten daar zeg wauw! In kabelbanen door de mooie bergen gegaan en door een soort forrest gelopen, na de tijd lunch bij woolies gehaald en gepicknickt bij een ander mooi look out point. De dag moest natuurlijk afgesloten worden met een bezoekje aan de lollie shop, jammieeeee!
Tijd terug waren de girls en ik buiten aan het spelen en praatte ik met de 99 jarige Duitse buurvrouw.
De honden waren ook buiten en ineens hoorde ik een vreemd geluid, bleek dus dat een van onze honden werd aangevallen door een pigsdog(getraind om varkens te doden maar ook andere dieren die er ineens zijn). Jessie wou alleen maar spelen maar dat liep dus iets anders, ze werd bij haar strot gegrepen en heen en weer geschud. Ik stond te trillen op mijn benen en heb gelijk James gebeld die gelukkig al in de buurt was en eraan kwam scheuren. Hij belde de politie om onze hond dood te schieten omdat hij dacht dat ze al bijna zover was maar gelukkig sprong ze ineens op en rende naar ons huis. Conclusie: ze mag heel blij zijn dat ze nog leeft met haar 14 jaar en ik heb dus haar leven gered #trots!
Paar weken geleden ben ik het weekend naar Sydney gegaan, auto naar Lithgow om daar de trein te pakken maar natuurlijk moest er wat mis gaan, alcohol controle dus trein gemist en de volgende ging pas 2 uur later!
Doorgereden naar Katoomba en daar uiteindelijk de trein genomen! Ingecheckt in hostel en beetje gewinkeld. Rond 4uur met Lisa (aupair Jindabyne) afgesproken en zij nam Lisa een andere Duitse aupair mee (vreselijk mens, baas speler, betweter) Met z'n 3en hebben we de Sydney harbour bridge beklommen en het uitzicht was fantastisch. Ik had daarna enorme hoofdpijn en het was half 11 voordat ik terug was in mijn hostel.
Blijkt er een vrouw rond de 60 op mijn kamer te slapen die haar hele levensverhaal even verteld.
Zondag ben ik naar de pylon lookout geweest om het uitzicht dunnetjes over te doen met mijn eigen camera. Nog wat winkels bezocht en weer op naar huis. Natuurlijk moest er de terugweg weer wat fout gaan en miste ik mijn afslag omdat ik lekker aan het cruisen was met de radio hard aan!
Uiteindelijk thuis gekomen en een fijn welkom gehad.
Vorig weekend zijn we naar nanny en poppy gegaan die op een farm wonen in Trundle. Achterop de quad bij opa en in een grote machine gezeten die graan van het land haalt, echte boerin!
Daar zullen we ook zijn met kerst met een temperatuur van 40 graden!!!

Het werkleven gaat ook nog prima en de girls zijn nog altijd lieverds ook al kan ik ze soms wel achter het behang plakken (alleen hebben we dat niet)

Oud en nieuw ga ik vieren in jawel... SYDNEY, so excited!

Nou hoop dat jullie erdoor kunnen komen want het is nogal een lang verhaal haha.

Dikke kusssss

  • 15 November 2014 - 07:27

    Tim:

    klinkt allemaal super sgatje!!! Hier
    Zit de eerste werkdag er weer op na de vakantie !
    Balen!!!! Succes houden van je.. Xx Diny en mii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rylstone

Lynn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 5766

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 25 Februari 2015

Avontuur in Australie

Landen bezocht: