Moving - Reisverslag uit Rylstone, Australië van Lynn Vegt - WaarBenJij.nu Moving - Reisverslag uit Rylstone, Australië van Lynn Vegt - WaarBenJij.nu

Moving

Blijf op de hoogte en volg Lynn

12 Oktober 2014 | Australië, Rylstone

Het was zover... de grote verhuizing ging beginnen in de 2e week van de school holiday!
Ik heb mijn koffer weer ingepakt en mijn geshopte spullen pasten er prima bij in:) Tegen mijn hostmum gezegd dat ik mijn spullen gepakt had en zij vertelde dat weer aan mijn hostdad! Hij kreeg bijna een hartaanval van deze info omdat hij dacht dat ik er vandoor ging haha.
Op maandag sliepen we in een hotel in Jindabyne en OMG I loved it! Mooi uitzicht vanaf het balkon en mijn bedje lag ook prima.
Kids gingen vroeg naar daycare en de ouders terug naar het huis om dingen te regelen (alles werd ingepakt door de verhuizers alleen kleding moesten we zelf doen, halleluja!)
Ik heb lekker uitgeslapen en genoten van een heerlijk ontbijtbuffet. Ik kon die dag niet veel doen dus had besloten om alvast naar Canberra te rijden om nog even lekker te shoppen in Canberra outlet centre!
Rond 4u (1 a 2 uur later dan gepland) kwamen hostmum en de kids en zijn we naar ons hotel in Goulburn gereden, ook prima te doen!
Woensdag ochtend werden de kids opgehaald door een vriendin en daar bleven ze tot vrijdag!
Wij zijn tegen 11u begonnen aan onze 3uur durende trip en ik was al voorbereid op een gruwelijke heuvel en mijn hart zat dan ook in mijn keel toen we daar aankwamen maar ik heb het overleefd in mijn skeurbakkie!
Tegen 3 uur waren we bij ons nieuwe huis en mijn eerste indruk was aaaaah vakantie, trap op en dan ben je op de patio!
Bedje (luchtbed) opgemaakt en wat dingen schoongemaakt!
Met Lynette en James naar de local pub geweest om te eten en te drinken, erg gezellig!
Op donderdag kwamen de trucks en kon het ellendige uitladen beginnen. Ik was vroeg op en James vroeg waarom ik al op was. Mijn antwoord: om te helpen natuurlijk en dat kon die erg waarderen. Beetje zinvol gemaakt door schoon te maken en wat dozen uit te pakken! Ook die avond weer naar de pub geweest en beide keren waren LOPEND, wat een verandering!
Vrijdag zijn James en ik vroeg naar Sydney gereden(3uur) om naar IKEA te gaan en de kids op te halen, hele dagtrip was dat weer! Er staan nog steeds dozen in het huis maar het begint erop te lijken!
Pap en mam, bij deze.. als jullie ooit gaan verhuizen IK GA NIET MEE!!! (Behalve als het Aruba is ofcourse)
Eerste normale week zit er alweer op en wat is het fijn dat je naar het park kan wandelen met de kids! Heuvels bedankt voor de kramp in mijn kuiten want ik moet de kinderwagen ook nog drukken. Layne gaat op donderdag naar preschool van 9-3 en op vrijdag naar earlystart van 12.30-15.00 dus heerlijk wat tijd alleen met Lottie!
Vanaf volgende week ga ik 50 uur werken dus meer verdienen jeeeej. In de weekenden gaan ze er ook meer op uit, bijv kamperen of familie bezoeken en ik ben welkom om mee te gaan als ik wil!
Er is hier zelfs een bus die me naar de trein kan brengen waarmee ik naar Sydney kan dus dat is perfect! Binnenkort het zwembad maar eens uitproberen want het weer begint echt fantastisch te worden... LOVEEEE IT!
Gisteren Mudgee (maar 45 min rijden) eens bezocht en me natuurlijk weer laten gaan met shoppen! 3 jurkjes, 2 korte broeken, 2 driekwart broeken, 2 t-shirts en een pyjamabroekje!
Woehoee haha ik hou ervan.

Nou denk dat dit wel weer een goeie update was!
Iedereen weer op de hoogte van alles.

Loveuuuuu

  • 12 Oktober 2014 - 17:32

    Tim:

    sowieso arubaaaaaaa

  • 12 Oktober 2014 - 21:54

    Annet Van Der Vegt:

    Hey lieverd weer een leuk verhaal en verhuizen dat zal er nog niet van komen hooguit voor een paar weken vakantie haha dus dat kan wel in een koffer xxxxx

  • 20 Oktober 2014 - 08:09

    Ilonka:

    Hé mop
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Geniet er lekker van!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rylstone

Lynn

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 5764

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 25 Februari 2015

Avontuur in Australie

Landen bezocht: